امروز۱۲اذر مصادف با ۲ربیع الاول .راستی امروز جمعه هست والان هم عصر جمعه هست.میدونید که عصر جمعه خیلیامون دلتنگ میشیم.هرکدوم ازماها وقتی دلمون میگیره یه کارایی میکنیم دخترااکثرشون لاک میزنن بعضیا خودشونو باکارای خونه سرگرم میکنن بعضیا دعا میخونن،خلاصه همه با کارایی خودشون اروم میکنن .شماها چیکار میکنین وقتی دلتون میگیره لطفا جواب خودتونودرقسمت نظر بنویسین.اما من میگم اگر دلت گرفت .زمین خاکی پیداکن ابی بردارو بپاش به زمین حالا عطر خاک را باتمام وجود حس کن ارام خواهی شد. دل نوشته...
ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: عصر جمعه,عصر جمعه دلگیر,عصر جمعه شعر, نویسنده: بازدید: 142 تاريخ: جمعه 12 آذر 1395 ساعت: 20:04